“Goh, leuk, Differens. Kan ik jullie ook vragen om een communicatietraining te geven?”
Het zou zomaar uw vraag kunnen zijn aan Differens kunnen zijn, en primair zal ons antwoord een vraag behelzen. Wat maakt dat we een vraag stellen? Omdat we binnen Differens graag willen werken aan de kern, aan het fundament, en dan kán een communicatietraining een goed antwoord zijn, maar wellicht is iets anders beter op dit moment.
Iets anders, bijvoorbeeld niets doen, bijvoorbeeld training geven aan het management, bijvoorbeeld de missie en visie nog eens goed tegen het licht houden. En juist door niet direct “ja, natuurlijk kunnen we een communicatietraining geven” als antwoord te geven willen we het verschil maken. Differens wil zorgen voor langdurige veranderingen, voor veranderingen in de kern, voor dat wat er op langere termijn echt toe doet.
Soms kan het wellicht lijken dat daardoor de oplossing langer duurt, en misschien is dat zelfs zo. Echter, gaat u, ga jij, gaat jouw bedrijf voor een “snelle oplossing” die drie weken houdt, of wil je iets dat echt het verschil maakt? Wij gaan voor de echte differens!